Veel gestelde vragen
Fijn dat je contact met ons wilt opnemen! We raden je aan om eerst door onze FAQ te bladeren. Wellicht wordt je vraag direct beantwoord:
Jouw discretie is voor ons zeer belangrijk. Jouw bestelling wordt verzonden in een bruine neutrale doos zonder merknaam, opdruk of inhoud. Aan de buitenkant is dus niets te zien. Ook voel je niet wat er in zit.
Ja, je kunt een DHL of PostNL afhaalpunt selecteren tijdens het bestelproces. Hierdoor kan je jouw pakket discreet afhalen.
Ja, elk artikel is geseald verpakt in transparant plastic. Je kan het product dus zien en voelen voordat je het in gebruik neemt.
Jouw betaling is discreet. Onze merknaam staat niet op de afschrift. Maak je dus geen zorgen.
Ja zeker kan dit. Via onze payment provider Klarna kun je achteraf betalen.
Bij jouw bestelling ontvang je een track&trace. Staat de bestelling nog in de wacht? Het kan druk zijn bij de vervoerder waardoor je pakket helaas vertraagd is. Geef het nog even 1 a 2 werkdagen. In bijna alle gevallen komt jouw pakket dan bij je aan.
We vinden het jammer dat je niet tevreden bent over het artikel. Je kan jouw artikel retour aanmelden via ons retour portaal.
Ben je geïnteresseerd in een samenwerking of wil je onze producten wederverkopen? Bekijk onze B2B & samenwerkingen pagina.
Quick Relief is in 5 jaar tijd uitgegroeid tot een gerenommeerd merk in erotische toys in de Benelux. Gezien de jaarlijkse stabiele groei van ons bedrijf zijn wij altijd op zoek naar versterking voor ons team.
Herken jij jezelf in de volgende beschrijving?
– Je bent open en transparant in je communicatie;
– Je hebt ervaring met grafisch design (Photoshop , Canva);
– Copywriting is aan jou besteed;
– Je hebt een creatieve geest;
– Je bent nauwkeurig en oplossingsgericht;
– Je wilt veel leren;
– Je bedenkt mogelijkheden om Quick Relief te laten groeien en zet deze gedachtes om in acties op dagelijkse basis.
Stuur dan een open sollicitatie naar elize@quickrelief.nl en wellicht zien wij jou binnenkort!
Wij helpen je graag
Vragen over je bestelling? Een klacht? Of heb je andere vragen of opmerkingen? Jouw plezier staat bij ons voorop. We helpen je graag en lossen het samen op.